Uradni Twitter račun za Need For Speed se opravičuje za neprimerne odgovore

Uradni Twitter račun za Need For Speed se opravičuje za neprimerne odgovore

Gašper Bakač | 24/11/2022 19:19
  • Kopirano v odložišče

Uradni Twitter račun za Need For Speed se opravičuje za neprimerne odgovore

Duhovite šale na družabnih omrežjih blagovnih znamk lahko pogosto pomagajo spodbuditi sodelovanje oboževalcev, še posebej, ko Wendy's začne pokati šale na račun Trader Joe's, včasih pa vskoči podjetje in vsem reče, naj pritisnejo na zavore. Uradni račun za Need For Speed ​​na Twitterju se je opravičil za nekatere odgovore, ki jih je nedavno objavil.

Račun je objavil pogodbo o prednaročilu, ki bi vam omogočila tridnevni zgodnji dostop do igre, skupaj z videoposnetkom igranja in sporočilom, »spraševali ste in poslušali smo«, ki se nanaša na posnetek. En oboževalec se je v odgovorih pritožil, da zaračunavanje več za zgodnji dostop ni poslušanje.

Od tam se je hitro prešlo na račun blagovne znamke, ki je oboževalca žalil, ker ni vedel, da možnost o zgodnjega dostopa obstaja že nekaj časa, oboževalec pa je vse bolj jezen na tujca, ki nadzoruje račun blagovne znamke na internetu, in ni sprejel njihove kritike. Na koncu je jezen uporabnik rekel, da igre ne bodo kupili in v objavi označili EA.

Kot lahko vidite iz zgornjega zelo uradnega in korporativno ubesedenega opravičila, stvari za upravljalca računa blagovne znamke niso šle najbolje. Zdi se, da EA ni bil zadovoljen s potencialnimi strankami, ki so jih imenovali »milkshake možgani« in jim rekli, naj »jokajo zaradi tega, brat.«

Ta vrsta ostre spletne osebnosti deluje za podjetja, ki se zavežejo k temu, kot je Devolver Digital, vendar je to težje narediti, če pred tem takšnih objav ni bilo in se uredniki prestrašijo ob zamisli, da bi prestrašile celo enega kupca.

Sprejemanje spletne kulture memov velja za način za spodbujanje angažiranosti, vendar se tveganje, da bi užalili ljudi, celo trole, za nekatera podjetja preprosto šteje za preveliko tveganje.

Za vedno aktualne novice iz sveta e-športa in videoiger nas spremljajte na Instagramu in Facebooku.

Povzeto po: Vir
Slika: EA

  • Kopirano v odložišče