Vrnitev na Monkey Island izgleda presneto lepo

Vrnitev na Monkey Island izgleda presneto lepo

Gašper Bakač | 29/06/2022 15:08
  • Kopirano v odložišče

Vrnitev na Monkey Island izgleda presneto lepo

Čeprav je bilo od njene objave v aprilu kar veliko informacij in PR-a, je tokrat prvič, da smo dobili vpogled v to, kako bo izgledala med igranjem. Po nekaj slikah iz igre, katere spremlja pripoved igralca Guybrusha Threepwooda, Dominica Armata, ki se vrača, se današnje jutranje razkritje preklopi na serijo nekoliko nerodno tihih posnetkov igre, ki prikazujejo res čudovit papirnati videz likov in njihove animacije. Če kaj, umetniški slog spominja na zelo lepo (vendar na koncu grozno) Broken Age Double Fine, zato upajmo, da bomo dobili še zgodbo in uganke, ki ustrezajo lepoti.

Trenutno so to le špekulacije, vendar napovednik nakazuje, da vas bo Return poleg tega, da igrate kot mogočni gusar Guybrush Threepwood, morda postavil tudi v vlogo Elaine Marley, meč mojstrice, kapitanke ladje in nekoč guvernerke območja treh otokov. Kar nam ta napovednik ne pokaže, je, kako se bo igra dejansko igrala, in to je najbolj zaskrbljujoče. Dandanes se vsi tako presneto bojijo pravilnih vmesnikov pokaži in klikni, saj jih poskušajo kronično preveč poenostaviti – in narediti žanr impotentnen –, tako da se izvaja z enim samim gumbom na krmilniku. Ustvarjalec Monkey Islanda Ron Gilbert je imel samozavest, da se je vrnil k klasičnemu vmesniku LucasArts, ki temelji na glagolih, za svojo zadnjo igro, Thimbleweed Park iz leta 2017, vendar skrb ostaja, in sicer da mu nihče ne bo dovolil tako daleč, saj je to projekt višjega profila.

Na spletnem mestu igre piše, da bo imela »pametno evolucijo klasičnih kontrol pustolovskih iger. Kontekstno občutljive interakcije, reaktivna pogovorna drevesa in sistem inventarja, ki je enostaven za uporabo,« s takšnim opisom pa si lahko predstavljate, kar hočete. Lahko je karkoli, od točno tega, na kar upamo, do nečesa takšnega, da kar v bistvu igra igro namesto vas, kot je v preveč nedavnih primerih.

Zgodba se bo nadaljevala od konca Gilbertovega zadnjega sodelovanja v seriji, Monkey Island 2: LeChuck's Revenge, vsebovala pa bo še najboljši dodatek tretje igre, Murraya, govorečo lobanjo. Glede na to, da zgodbo pišeta Gilbert in Grossman, obstaja veliko razlogov za dober končni rezultat, čeprav mu manjka faktor Tim Schafer, ki je naredil drugo igro tako veliko bolj smešno kot prvo.

Še vedno ni točnega datuma izida, samo dvoumen »2022«, ki bi se seveda lahko zelo enostavno prevrnil v »2023«. Zaradi pomanjkanja zvočnih posnetkov v napovedniku sumimo, da se zna to tudi zgoditi.

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

Povzeto po: Vir

  • Kopirano v odložišče