Netflix ima visoke ambicije tudi na področju videoiger.
Na dogodku TechCrunch Disrupt je Netflixov podpredsednik oddelka za igre Mike Verdu izdal dve novici o vdoru tega streamerskega velika v videoigre. Dejal je, da Netflix resno raziskuje možnosti ponujanja iger v oblaku. Podjetje bo odprlo tudi nov igričarski studio v Južni Kaliforniji.
»To je dodana vrednost. Ne prosimo vas, da se naročite kot zamenjava za konzolo. Gre za popolnoma drugačen poslovni model. Upamo, da bo to sčasoma postal zelo naraven način igranja videoiger, kjerkoli že boste.«
Google Stadia in Amazonova Luna sta se lotila podobnih poskusov prodajanja videoiger, ki jih je možno igrati, tudi če nimate dragega računalnika ali konzole. Toda njune storitve so se le s težavo uveljavile pri običajnih uporabnikih. Google je pred kratkim dejal, da naj bi januarja Stadio zaprli.
»Čeprav je bil Stadiin pristop k pretakanju iger za potrošnike zgrajen na močnih tehnoloških temeljih, ni pridobil pozornosti pri uporabnikih, kakršno smo pričakovali, zato smo sprejeli težko odločitev, da začnemo ukinjati našo storitev Stadia,« je v objavi zapisal Phil Harrison, podpredsednik in generalni direktor za Google.
Verdu pa je mnenja, da so imeli omenjeni produkti težave zaradi svojih poslovnih modelov, ne tehnologije same.
Tako Stadia kot Luna imata svoje namenske kontrolerje, pri Netflixu pa so se zaenkrat vzdržali komentiranja, ali bodo sami ubrali isto pot. Razkrili pa so, da bodo pospešili razvoj iger z odprtjem novega studia v Kaliforniji. To je že peti studio podjetja – ravno prejšnji mesec so na Finskem odprli trgovino z nekdanjim generalnim direktorjem Zyngo na čelu, ostali studiji vključujejo Boss Fight Entertainment, Night Schoool Studio in Finland's Next Games, vsak pa je zasnovan za razvijanje svoje vrste iger. Kalifornijski studio bo vodil Chacko Sonny, nekdanji izvršni producent za igro Overwatch.
Odkar je napovedal pohod nad igre, ima Netflix v svojih studiih v razvoju 14 lastnih iger, na storitvi pa imajo na voljo 35 iger. Verdu je dejal, da imajo skupno 55 iger, te vključujejo igralske izkušnje, ki temeljijo na njihovih izvirnih zgodbah kot je npr. Stranger Things, kot tudi na licenciranih zgodbah, kot je npr. Spongebob Squarepants. Razvijajo pa tudi svoje izvirne igre in ciljajo, da bi več kot 50% iger temeljilo na njihovih zgodbah.
Pri Netflixu menijo, da so trenutno še v zelo zgodnjih fazah svoje igričarske pobude, vendar ne izključujejo širitve izven mobilnih naprav, pri tem pa verjetno ne bo šlo za usmerjanje na konzole ali VR.
Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!
Članek povzet po: vir.