Final Fantasy VII Rebirth bo uvedel dinamično težavnost

Final Fantasy VII Rebirth bo uvedel dinamično težavnost

Alja Šavle | 18/11/2023 09:20
  • Kopirano v odložišče

Final Fantasy VII Rebirth bo uvedel dinamično težavnost

Prihajajoča akcijska igra igranja vlog Final Fantasy VII Rebirth podjetja Square Enix bo uvedla edinstveno dinamično nastavitev težavnosti, ki se bo prilagajala igralčevim sposobnostim, da bo igranje še bolj zanimivo.

Final Fantasy VII Rebirth, nadaljevanje popularne predelave igre Final Fantasy VII, ima velike načrte. Igra gradi na uspehu predhodnice in obljublja izboljšano igralno mehaniko, bogatejšo zgodbo in tehnični napredek.

Glavni poudarek nove igre je dinamična nastavitev težavnosti. Ta nastavitev samodejno prilagodi težavnost igre glede na raven igralčevih sposobnosti. To pomeni, da igra postane bolj zahtevna ali lažja glede na igralčevo uspešnost, kar zagotavlja stalno zanimivo izkušnjo za igralce vseh ravni znanja.

Igralci bodo igro začeli s tremi težavnostnimi možnostmi: "Enostavno", "Navadno" in "Dinamično". Nastavitev enostavno je namenjena tistim, ki dajejo prednost zgodbi pred bojem. Nastavitev navadno zagotavlja uravnotežen izziv in ponuja tradicionalno igralno izkušnjo. Dinamična nastavitev pa lahko zagotavlja različne ravni izzivov, prilagojene stopnji igralčevih spretnosti.

Tovrstna tehnologija se je že pojavila v drugih japonskih igrah. Prilagodljiva težavnost je bila del osnovne izkušnje v igrah, kot so Resident Evil 4, Metal Gear Solid 5 in The Legend of Zelda: Breath of the Wild, ki vsebujejo sovražnike, ki se učijo iz našega načina igranja, ali pa boljšim igralcem ponujajo manj pickupov.

 

Vir.

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

  • Kopirano v odložišče