Pojavni oglasi v igri Assassin's Creed so posledica "tehnične napake", pravi Ubisoft
Ubisoft je sporočil, da se je pojavni oglas za razprodajo Assassin's Creed Mirage na črni petek v menijih iger AC pojavil zaradi tehnične napake.
Zmedeni igralci igre Assassin's Creed, ki so naleteli na naključne pojavne oglase, povezane z Ubisoftovo razprodajo igre Mirage, so delili svojo izkušnjo na spletu in zanetili novo debato o spornih praksah v videoigrah. Razvijalec igre Ubisoft pravi, da so ti oglasi v igrah nenamerni in so posledica "tehnične napake".
Med igranjem različnih iger Ubisoftove serije akcijskih pustolovščin, kot je AC Odyssey, so se igralci pri odpiranju zemljevidov in menijev v igri srečevali s pojavnimi oglasi za popust na igro Assassin's Creed Mirage.
Ubisoft v objavi na spletu trdi, da je bil pojavni oglas posledica tehnične napake, in navaja, da je ekipa zdaj odpravila težavo. Nekateri zaskrbljeni igričarji pa niso tako prepričani o razvijalčevi razlagi incidenta. Nekateri ugibajo, da je Ubisoft testiral nov sistem oglasov in ga umaknil šele po negativnih odzivih skupnosti. Drugi pravijo, da so bili oglasi marketinški trik, in zahtevajo, da je Ubisoft bolj transparenten glede tega.
Ta tehnična napaka je bila opažena že v igri AC Odyssey pred štirimi leti, ko so se podobni oglasi pojavili tudi ob odprtju zemljevida. Ali predstavlja to novi standard za videoigre bomo videli v kratkem.
Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!