Dve disciplini na Olympic Esports Series imata tesne vezi med Global Esports Federation in Refract Technologies

Dve disciplini na Olympic Esports Series imata tesne vezi med Global Esports Federation in Refract Technologies

Goran Kužet | 10/03/2023 07:31
  • Kopirano v odložišče

Dve disciplini na Olympic Esports Series imata tesne vezi med Global Esports Federation in Refract Technologies

GEF oz. Global Esports Federation je ena izmed dveh mednarodnih e-športnih zvez, druga je International Esports Federation (IeSF). Med njima pa ni nobene komunikacije že od samega začetka, pa čeprav je IeSF že večkrat povabil GEF k pogovorom. Vse kaže da, je GEF z svojimi povezavami z mednarodnim olimpijskim komitejem (MOK) uspel prepričati slednje k sodelovanju in vključevanju e-športa v program.

Olympic Esports Series naj bi še letos organiziral tekmovanje v e-športih, ki pa je sprožil ogromno polemik na spletu. Discipline, ki so jih izbrali nimajo prave povezave z e-športom in so bolj virtualne športne igre z izjemo Gran Tourisma.

Po raziskovanju več uporabnikov v Redditovi temi na r/esports sta dve od iger, ki jih je Mednarodni olimpijski komite (MOK) izbral za Olympic Esports Series, neposredno povezani z Global Esports Federation. Ti dve igri sta Virtual Taekwondo in Tic Tac Bow, ki jih je razvil razvojni studio Refract Technologies s sedežem v Singapurju. Slednja je bila izdana šele pred nekaj meseci, vsebuje plačljive komponente in je bila do zdaj v trgovini Google Play za naprave s sistemom Android prenesena približno 5.000 krat.

The Esports Advocate (TEA) je izvedel, da so trije vodilni možje GEF-a in Singapurskih e-športnih zvez, povezani s podjetjem Refract Technologies s sedežem v Singapurju - izvršni direktor in soustanovitelj Michael Chng, izvršni direktor in soustanovitelj Chong Geng Ng ter soustanovitelj Eugene Koh.

title

Chong Geng Ng je soustanovitelj in član upravnega odbora Global Esports Federation ter predsednik singapurskega združenja Esports Association (SGEA). Michael Chng je član komisije za digitalne tehnologije in inovacije pri GEF-u. 

title

Eugene Koh je ustanovni član singapurskega združenja za kibernetske športe in igre (SCOGA) in singapurskega združenja za e-šport (SGEA).

title

Chris Chan, sedanji predsednik GEF-a, je tudi generalni sekretar singapurskega nacionalnega olimpijskega sveta, ki je odločal o izbiri iger za Olympic Esports Series.

Glede na to, da je vodilni delavec v podjetju, ki izdeluje videoigre, član dveh zvez, ki imata vpliv na e-šport v povezavi z MOK, in da so informacije javno dostopne na več platformah bilo le vprašanje časa, kdaj bomo povezali vse skupaj v eno celoto.

Brskanje po objavah GEF-a na twitterju, ki mi je mimogrede vzelo samo slabih 10minut, je razkrilo objavo iz leta 2020 ko sta se World Taekwondo in mednarodna zveza za tenis pridružila GEF-u. V tem twittu je tudi naslednji zapis "Refract je imenovan za globalnega partnerja za interaktivno tehnologijo za pionirstvo aktivnega e-športa po vsem svetu".

Trenutno ni jasno, kako so bile te igre sploh izbrane (vsaj uradno ne), kdo je predlagal naslove v odobritev in ali so bili naslovi podjetja Refract prednostno obravnavani, ker so bili člani odbora in komisije povezani z Refractom in GEF-om.

Vir, ki je seznanjen z razmerami, je za TEA povedal, da je bil na sestankih zdaj že ukinjene skupine Esports Liaison Group (ELG) član MOK-a vprašan o vključitvi iger, kot sta Rocket League in Street Fighter. Zavrnili so jih kot preveč fantastične in nerealistične ter, da ne spodbujajo resničnega športnega življenja.

Omeniti je treba tudi, da je Vincent Pereira, vodja e-športa pri MOK-u, na Twitterju v odzivu priljubljenima e-športnima komentatorjema in voditeljema Frankieju Wardu in Jess trdil, da GEF ni bil vključen v postopek izbire iger, kar osebno ne verjamem in mi je po malo raziskovanja jasno je, da so imeli člani Global Esports Federation določeno vlogo pri tem, da sta se obe igri znašli pred odborom za izbiro iger, ampak za kakšne bolj uradne zaključke, bi se zagotovo morala narediti uradna preiskava.

TEA se je za dodatne komentarje obrnil na Global Esports Federation in tudi na Vincenta Pereiro, vendar do tega trenutka nisem uspel najti odgovorov. Več kot očitno je, da povezave so in da naslovi nimajo najmanjše zveze z e-športom kot takim. Žal imam občutek, da dobiček in politika še nekaj časa ne bosta spustila pravega e-športa h koritu.

Na drugi strani pa imamo IeSF, ki za razliko od GEF-a vključuje e-športne naslove v svoja mednarodna tekmovanja in po preverjenih informacij naj bi širil asortiman iger ter je v trenutnih dogovorih z enim največjih in najbolj popularnih izdajateljem iger.

 

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

  • Kopirano v odložišče