Skull & Bones izgubil tretjo kreativno direktorico

Skull & Bones izgubil tretjo kreativno direktorico

Alja Šavle | 07/09/2023 09:12
  • Kopirano v odložišče

Skull & Bones izgubil tretjo kreativno direktorico

Dolgotrajne težave podjetja Ubisoft Singapore pri razvoju igre Skull & Bones ne kažejo znakov, da bi se lahko kmalu umirile.

Po poročanju portala Kotaku je večkrat odložena piratska igra izgubila tretjo kreativno direktorico Elisabeth Pellen, ki je bila odgovorna za ponovni zagon projekta, ki naj bi prvotno izšel leta 2018.

 

Igra Skull & Bones je bila prejšnji mesec deležna zaprtega beta preizkusa, uradno pa naj bi izšla v tekočem davčnem letu založnika, ki se konča marca 2024. Vendar viri portala Kotaku pravijo, da datum izida interno še ni določen.

Trdijo tudi, da se je Pellenino delo v singapurskem studiu predčasno končalo, saj se je Ubisoftova veteranka letos poleti vrnila na sedež podjetja v Parizu. Pellen, ki je leta 2003 napisala in režirala strelsko igro XIII ter vodila oblikovanje ravni za prvo nadaljevanje igre Splinter Cell, Pandora Tomorrow, bi morala v singapurskem studiu ostati vsaj do konca letošnjega leta.

Singapurski studio se prav tako sooča z organizirano delavsko kampanjo sindikata ustvarjalnih medijev in založništva v državi zaradi obtožb o nadlegovanju na delovnem mestu in nepravičnem obravnavanju v podjetju.

 

Vir.

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

  • Kopirano v odložišče