Tudi spletni mediji se obračajo proti Marvelom

Tudi spletni mediji se obračajo proti Marvelom

Alja Šavle | 12/11/2023 16:08
  • Kopirano v odložišče

Tudi spletni mediji se obračajo proti Marvelom

Zdi se, da so spletni mediji hitro pozabili na svojo ljubezen do Stotnice Marvel in kritizirajo njen zadnji film Marveli po komaj dveh dneh predvajanja.

Ta konec tedna je v kinematografih izšel film Marveli (The Marvels) in odzivi gledalcev so mešani: enim je bil film všeč, eni ga sovražijo, a mnogim je preprosto vseeno. Glede na številke prodaje na ameriškem trgu se zdi, da je takih, ki jim je vseeno za Marvel, v zadnjih letih vse več.

Med četrtkom in petkom so Marveli v domačih kinematografih zaslužili le 21 milijonov dolarjev. S temi prvimi številkami so napovedi precej slabše od prejšnjih pričakovanj, saj naj bi film po koncu prvega vikenda komaj zaslužil med 47 in 52 milijoni dolarjev. To je najnižja premiera filma iz Marvelovega filmskega vesolja.

Ni skrivnost, da je Brie Larson med gledalci najmanj priljubljen marvelovski obraz, vendar je bila do zdaj precej popularna med novinarji, ki so podpirali "girl-power" agendo. No, zdi se, da je tudi ta čas minil, saj mediji, kot so Deadline, Forbes in Variety, veselo poročajo o pomanjkljivostih filma.

Marvelu se res slabo godi, če je izgubil svojih gledalcev in zdaj še medijev.


Vir.

Spremljajte nas na TikToku za zabavne in aktualne igričarske vsebine in z nami zgradite največjo slovensko gaming skupnost na Discordu!

  • Kopirano v odložišče